Στα μέσα του ερχόμενου μήνα,Μαρτίου,στις 15-16 και 17 Μαρτίου το Action In Greece θα παρουσιάσει την Σαντορίνη και τον Δήμο Σιθωνίας Χαλκιδικής,στην παρακάτω,εξαιρετικά σημαντική έκθεση στην Ολλανδία.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ACTION IN GREECE
ΣΤΟΧΟΣ-ΟΡΑΜΑ-ΕΥΕΛΙΞΙΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Η Sigma Μedia Group – Όμιλος τηλεοπτικών-διαφημιστικών-διοργανωτικών κι εξαγωγικών επιχειρήσεων με πρότυπες υπηρεσίες marketing και πωλήσεων-αναπτύσσει μακροχρόνια μία έντονη, πολυσχιδή και αναγνωρισμένη δραστηριότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η συνεργασία μας με φορείς απ’ όλη την Ελλάδα, συγκροτεί ένα ολοκληρωμένο δίκτυο υπηρεσιών εν είδοι Ομίλου, με βασικά αντικείμενα την προβολή και προώθηση επιχειρήσεων τουρισμού και πολιτισμού σε συνδυασμό με τις ομορφιές της πατρίδας μας.
Εν κατακλείδι η Sigma Group χαρακτηρίζεται από την έντονη εξωστρέφεια και λειτουργεί ως ένας πολυδιάστατος «Όμιλος» επικοινωνίας και προβολής με έντονη επιχειρηματική και κοινωνική δραστηριότητα.
Μέσω των ιστοσελίδων μας, μεταξύ άλλων, διαθέτουμε ένα διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι το Sigma Online Television με μεγάλη απήχηση. Στο κανάλι αυτό:
Υποστηρίζουμε τον σύγχρονο μας πολιτισμό (θέατρο, μουσική, τέχνες και γράμματα) προβάλλοντας καταξιωμένους αλλά και ανερχόμενους ταλαντούχους ανθρώπους
Προβάλλουμε την Ελλάδα σαν συνολικό τουριστικό προορισμό σε συνδυασμό με τις τουριστικές της υποδομές, την γαστρονομία της και τις εναλλακτικές επιλογές εστίασης
Σε αυτό το πλαίσιο αναλαμβάνουμε την παραγωγή ταινιών μικρού και μεγάλου μήκους, την παραγωγή εκπομπών, την επαγγελματική φωτογράφιση, τηλεοπτικά spots και video clips υψηλού επιπέδου από τους απόλυτα καταρτισμένους συνεργάτες μας και πολλές ακόμη υπηρεσίες παραγωγής.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΤΟ PROJECT “ACTION IN GREECE” ΤΟΥ SIGMA MEDIA GROUP
Η συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ της χώρας είναι σταθερά μεγαλύτερη του 15% τα τελευταία (30) χρόνια, ενώ κατέγραψε αξιοσημείωτη αντοχή κατά τη διάρκεια της οικονομική κρίσης, αυξάνοντας τα μεγέθη του. (15%-1990, 16,6%-2000, 16,6%-2010, 16,4% -2012, 17,3% -2014, 18,5%-2015, 18,6%-2016). (στοιχεία Σ.Ε.Τ.Ε)
Όσον αφορά την συμβολή του τουρισμού στην απασχόληση, σχεδόν (1) στους (5) εργαζομένους απασχολείται σήμερα άμεσα ή έμμεσα στον τουριστικό κλάδο. Αναλυτικά, η συμμετοχή του τουρισμού στην απασχόληση ανήλθε σε 23,4% το 2016, ενώ το 2000 ήταν στο 19,2% (19,2%-2000, 17,8%-2010, 23,4% 2016 (στοιχεία Σ.Ε.Τ.Ε).
Εξίσου σημαντική είναι και η συμμετοχή του τουρισμού στην κάλυψη του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου με τον τουρισμό να συνεισφέρει το 20,8% το 1990, 45,88% το 2000, 33,90% το 2010, 53,23% το 2012(στοιχεία Σ.Ε.Τ.Ε) !
Ανάλογη αυξητική τάση παρουσιάζει και ο τουρισμός σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα τελευταία τριάντα χρόνια ο παγκόσμιος τουρισμός αυξάνεται με ταχύτερο ρυθμό από το παγκόσμιο ΑΕΠ, ενώ προβλέπεται ότι το 2020 οι αφίξεις παγκοσμίως θα ξεπεράσουν τα 1,7 δις, με τον μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης να ξεπερνάει το 4,3%.
Ενώ ο Τουρισμός αναπτύσσεται μέσα σε μια παγκόσμια και άκρως ανταγωνιστική αλλά και ευμετάβλητη αγορά, το Ελληνικό τουριστικό προϊόν αντιμετωπίζει τα δικά του προβλήματα και τις προκλήσεις. Οι Ελληνικές επιχειρήσεις δεν ανταγωνίζονται σε ένα Εθνικό ελεγχόμενο περιβάλλον, αλλά σε ένα διεθνές χρηματιστήριο τουριστικών προορισμών, στο οποίο συνεχώς τα δεδομένα αλλάζουν και επηρεάζονται από τις εξελίξεις σε όλους τους τομείς, γεωπολιτικούς, κοινωνικούς και φυσικά οικονομικούς.
Η Ελλάδα εξαιτίας της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς και του υπέροχου φυσικού περιβάλλοντος που διαθέτει, κατέχει συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες χώρες. Για να μπορεί η χώρα μας να καθιερωθεί σε μια απαιτητική διεθνή αγορά ως τόπος προορισμού διακοπών ποιότητας και υψηλών standards, είναι ιδιαιτέρως σημαντικό να αντιμετωπίσει προκλήσεις όπως:
την προβολή εκείνων των τουριστικών υποδομών οι οποίες συμβάλουν και στον εμπλουτισμό του Ελληνικού branding δημιουργώντας νέα τουριστικά προϊόντα και προσφέροντας ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες.
την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με ταυτόχρονη ισόρροπη ανάπτυξη μορφών τουρισμού που δεν ανήκουν στο μοντέλο του μαζικού, αλλά εντάσσονται στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού: πολιτιστικός, θρησκευτικός, ιαματικός, θεραπευτικός, γαστρονομικός, οικοτουρισμός/αγροτουρισμός, ιστιοπολοϊκός, χειμερινός τουρισμός και φυσικά ο τουρισμός υπαίθρου και περιπέτειας με όλες τις εκδοχές τους (πεζοπορία, αναρρίχηση, ορειβασία, rafting, canoening, paragliding κ.ά.)
Με δεδομένη τη σημασία του τουρισμού για τη χώρα μας, η Sigma Group έχει διαμορφώσει ένα Όραμα :
Την προβολή και προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό ως ένα μοναδικό τουριστικό προορισμό, αναδεικνύοντας το φυσικό της κάλλος, την ιστορία και τις παραδόσεις της, τις σύγχρονες τουριστικές υποδομές and the Greek way of enjoying life and well being !
Πιστεύουμε ότι η Ελλάδα πρέπει να ξεφύγει από το παραδοσιακό μοντέλο «sea & sun» δηλαδή του φθηνού, μη διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος.
Αντιθέτως, η Sigma Media Group αναδεικνύει όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν μοναδικό τουριστικό προορισμό.
Εξάλλου έτσι υπηρετείται η Eθνική στρατηγική στον τομέα του Τουρισμού η οποία συνίσταται στην ανάδειξη του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με τον συνδυασμό του φυσικού και πολιτιστικού αποθέματος με το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας σε μία συνολική εμπειρία, που χαρακτηρίζεται από υψηλή ποιότητα σε όλες τις πτυχές των προσφερόμενων υπηρεσιών και περιλαμβάνει ένα σύνολο αλληλοσυμπληρούμενων αλλά διακριτών τουριστικών προϊόντων με ένα υψηλό επίπεδο ποιοτικών χαρακτηριστικών.
Το Project “ACTION IN GREECE” του Sigma Media Group έρχεται να ανταποκριθεί στο Όραμά μας: να προβάλλει στο εξωτερικό ολοκληρωμένες προτάσεις για διακοπές στην Ελλάδα για όλους τους μήνες του χρόνου, ενώνοντας εύστοχα προορισμούς, με σκοπό τον τουρισμό για 12 μήνες τον χρόνο και την διδασκαλία της Ελληνικής παιδείας και του Ελληνικού πολιτισμού σ΄όλα τα μήκη και πλάτη της Γης.
Ήδη έχουν δρομολογηθεί τα 2 πρώτα projects:
The Santorini project
The Halkidiki Project
(βλ. Ενδεικτικά VIDEOS )
Μέσα από αυτά τα projects, εκτός από τον τουριστικό προορισμό-προβάλλονται γαστρονομικές προτάσεις, σημεία εστίασης, τοπικοί παραγωγοί, προϊόντα ή υπηρεσίες με εξαγωγικό προσανατολισμό και οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει την Εθνική οικονομία.
Το «Action In Greece» τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, του Υπουργείου Εσωτερικών Μακεδονίας και Θράκης, τοπικών Δήμων, Περιφερειών,Δημόσιων Φορέων κι Επιμελητηρίων, Τουριστικών Οργανισμών, του Ομίλου για την Unesco Πειραιώς και Νήσων και άλλων φορέων. Αφιερώματα έχουν γίνει από διάφορα ΜΜΕ, μεταξύ αυτών από το CNN.
(βλ. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ).
Όλα τα θέματα του Action In Greece, στο τελικό στάδιο επεξεργασίας θα είναι υποτιτλισμένα στην Αγγλική Γλώσσα.
Η προώθηση Αρχαίων έργων των μεγάλων συγγραφέων της Αρχαιότητας,που έχουν μεταφραστεί στην Αγγλική Γλώσσα από τους συνεργάτες των ACTION IN GREECE,είναι ο τρόπος επικοινωνίας του πολιτισμού μας στα ξένα Πανεπιστήμια και σε χώρους πολιτισμού στο εξωτερικό.
Στο δημιουργικό του Project είναι και το μοναδικό concept " Ancient Greek Fashion Show " όπου θα αναδείξουμε μέσα από επώνυμες πανέμορφες κυρίες της Show biz , όλα τα είδη ένδυσης των γυναικών στην Αρχαία Ελλάδα και για όλες τις ηλικίες , με αποκορύφωμα το νυφικό που φορούσαν οι κυρίες στους Αρχαίους Γάμους .
Επίσης έχει ξεκινήσει ήδη η προετοιμασία , για τη Βυζαντινή ενδυματολογική προβολή της Ελλάδας.
Το Action In Greece αποτελεί τον μεγαλύτερο και πιο ενωτικό πυρήνα προβολής της Ελλάδας πρώτιστα και δυναμικά στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό με σκοπό να προσφέρει στους Έλληνες πλήρη γνώση για στοιχεία για τον τόπο τους αλλά και να τους προσφέρει προγράμματα διακοπών σε υψηλά standards σε ειδικές προνομιακές τιμές,που η Sigma Media Group αναλαμβάνει να τους εξασφαλίσει.
Το Action In Greece θα προβληθεί και σε σχολεία σε παιδιά ηλικίας 9 έως 14 ετών για την ενημέρωση τους σχετικά με τα σημαντικά σημεία γνώσης που πρέπει να κατέχουν για την Ελλάδα με πολύ σημαντικά υποστηρικτικά δρώμενα.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
Ενδεικτικά links αναφορικά με την πρωτοβουλία ACTION IN GREECE
https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/138193/kroyaziera-gyro-apo-to-agio-oros
https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/140356/xalkidiki-mia-volta-sto-alsos-aristoteli
https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/140357/gnoriste-ta-drenia-tin-karaiviki-tis-xalkidikis
https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/140358/gnorimia-me-ti-geneteira-toy-aristoteli
https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/140359/ammoyliani-to-petradi-tis-xalkidikis
Ενδεικτικά VIDEOS
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ
De sociale onderneming “Griekenland Overal” organiseert het grootste Grieks-Nederlandse evenement van het jaar! Van 15 t/m 17 maart toveren wij “Expo Houten” in Utrecht om in een klein stukje Griekenland. Kom gezellig langs om de Griekse cultuur te beleven, jouw horizon te verbreden en nieuwe (zakelijke) contacten te maken.
Meer dan 35 exposanten, 20 artiesten & kunstenaars uit Griekenland en Nederland zijn aanwezig met een zeer divers aanbod van traditionele culinaire producten, tentoonstellingen van wonderlijke volkskunst en live optredens van Griekse muzikanten: “Van Chatzidakis tot de Egeïsche zee”.
Tijdens dit driedaagse festival nemen wij samen met het publiek een kijkje in de rijke Griekse cultuur. Wij proeven het heerlijke eten, de gezellige sfeer, de kunst en muziek die Griekenland te bieden heeft.
Het Greek Dutch Expo Festival wordt voor de tweede keer in Nederland gehouden. Het doel is het aantrekken van particulieren, bedrijven en organisaties die netwerken, promotie- en advertentiekanalen zoeken in Nederland. Thema`s als toerisme en handel staan centraal. Daarnaast worden B2B-bijeenkomsten gehouden met lokale commerciële en zakelijke agenten.
Drie bijzondere dagen vol
inspiratie, interactie, duurzame verbindingen en de gezelligste
Griekse sfeer!
Kom langs op het Greek Dutch Expo Festival en win
een reis naar Griekenland!
Adres Expo Houten:
Meidoornkade
24, 3992, AE Houten.
Feel, Taste & Live Greece!
website
www.gnef.nl
Onder
auspiciën van: Ministerie van Toerisme en de Griekse nationale
organisatie voor toerisme/Ministerie van Landbouwontwikkeling en
Voedselvoorziening/ Vereniging van Griekse regio's/Centrale Unie van
Gemeenten van Griekenland/Unie van Griekse
Kamers/Secretariaat-generaal voor Grieken in het buitenland/Ambassade
van Griekenland in Nederland
Media
Sponsors
ΕRΤ
| First Programme of the Hellenic Broadcasting Corporation | The
Voice of Greece | Athens-Macedonian News Agency | Global Sustain |
Greece Around | Alliance for Greece | Action In Greece | Sigma Media
Group | Hellas Pindakaas | Supergreeks