Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017
Θέατρο Δάσους Θεσσαλονίκη
Η εκρηκτική συνάντηση του κλασικού με το Breakdance!
Αυτό το καλοκαίρι έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ένα παγκόσμιο φαινόμενο!
Ένα μουσικοχορευτικό υπερθέαμα που θα μας κάνει να δούμε τον Μότσαρτ αλλιώς!
Η μουσική που έγραψε το παιδί θαύμα από τη Βιέννη συναντά το μπρέικ ντανς!
Με τους εντυπωσιακούς χορευτές DDC - παγκόσμιους πρωταθλητές στο είδος.
Σε σκηνοθεσία του βραβευμένου Κρίστοφ Χάγκελ.
Με την βιρτουόζο πιανίστα Ναόκο Φουκουμότο ζωντανά στη σκηνή!
Ένα μοναδικό σόου με χιούμορ, ακροβατικά, χορό και την εκπληκτική σοπράνο Άννα Κράουζα!
Ανακαλύψτε τον Μότσαρτ αλλιώς ταξιδεύοντας σε έναν νέο υπέροχο κόσμο!
Ανατρεπτική και απρόβλεπτη, η παράσταση Breakin’ Mozart ύστερα από 100 sold-out εμφανίσεις στο Βερολίνο με 100.000 θεατές και αμέτρητες εμφανίσεις σε όλη την Ευρώπη, έρχεται να ξεσηκώσει και το κοινό της Αθήνας.
Η παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα breakdance DDC, ο βραβευμένος με Echo μαέστρος και σκηνοθέτης όπερας Christoph Hagel, η εξαιρετική πιανίστα Naomo Fukumoto και η σοπράνο Anna Krauja, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα μοναδικό θέαμα που καθηλώνει μικρούς και μεγάλους, ανατρέποντας τα στερεότυπα στην κλασική μουσική και το breakdance. Ο Μότσαρτ κατεβαίνει στους δρόμους και συναντά τα... B-Boys!
Οι νέοι χορευτές συναντούν την πρόκληση του Μότσαρτ και συνδυάζουν για πρώτη φορά το breakdance με τη μουσική του παιδιού-θαύμα από τη Βιέννη. Χαρακτηριστικές κινήσεις Urban Dance εκτελούνται πανέμορφα και με τέλειο συγχρονισμό, συνδυάζοντας μουσική, χορό και ακροβατικά σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Τα έργα του Μότσαρτ ακούγονται στην παράσταση πρωτότυπα, παιγμένα ζωντανά στο πιάνο από την πιανίστα Naomo Fukumoto αλλά και σε ορχηστρικές εκδοχές με μοντέρνες hip-hop διασκευές και δυνατά techno beats. Και τότε... η απρόσμενη συνάντηση της κλασικής μουσικής με τον χορό του δρόμου, δημιουργεί εκρηκτικές εντυπώσεις!
Γιατί... η πρωτοπορία φοράει άρωμα κλασικό!
Γιατί Μότσαρτ;
Οι δεξιότητες του νεαρού Μότσαρτ υπήρξαν μοναδικές από την ηλικία των πέντε ετών! Εκτός από την εξαιρετική τεχνική του στο πιάνο, στο όργανο και στο βιολί, είχε την ικανότητα να αποστηθίζει πληθώρα συνθέσεων με φαινομενική ευκολία, ενώ αξιοσημείωτη ήταν επίσης η ικανότητά του να αυτοσχεδιάζει πάνω σε ένα μουσικό θέμα χωρίς προετοιμασία. Ήδη σε ηλικία έξι ετών, κατέγραφε ο ίδιος τις συνθέσεις του. Χαρακτηριστικό είναι ένα περιστατικό που έχει καταγραφεί όταν ήταν πια μεγάλος. Ένας θαυμαστής του του είπε κάποτε: “Κύριε Μότσαρτ, σκέφτομαι να ξεκινήσω να γράφω συμφωνίες. Μήπως θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποιες προτάσεις, όσον αφορά το πως να ξεκινήσω;”
“Μια συμφωνία αποτελεί μια πολύ περίπλοκη μουσική φόρμα”, απάντησε ο Μότσαρτ. “Ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσετε με κάτι απλό και να προχωρήσετε σιγά-σιγά προς μια συμφωνία”.
“Μα, κύριε Μότσαρτ, εσείς γράφατε συμφωνίες όταν ήσασταν 8 χρονών!”
“Ναι, αλλά εγώ ποτέ δεν ρώτησα κανέναν πως να το κάνω”.
Christoph Hagel
Ο μαέστρος και σκηνοθέτης Christoph Hagel σπούδασε υπό την αιγίδα του Leonard Bernstein και Sergiu Celibidache, μεταξύ άλλων. Έγινε ιδιαίτερα γνωστός για την πρωτοτυπία του να παρουσιάζει κλασικά έργα σε ιδιαίτερους χώρους και είναι ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Cross Over στη Γερμανία. Μεγάλες του παραγωγές όπερας, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής ζωής του Βερολίνου και πήραν παγκόσμια αναγνώριση από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (“Ο Μαγικός Αυλός” στο μετρό, “Ορφέας και Ευρυδίκη” στο Μουσείο Bode, η χορευτική έκδοση από “Τα Κατά Ιωάννη Πάθη” και το σηκηνοθετημένο “Ορατόριο των Χριστουγέννων” στην Berliner Dom). Για το έργο του “Flying Bach” απέσπασε το 2010 το πολύ σημαντικό βραβείο Echo, ενώ εμφανίστηκε με την παραγωγή αυτή σε παγκόσμια περιοδεία σε περισσότερες από 40 χώρες. Μετά το „Flying Bach” τρεις ακόμα παραγωγές urban dance του Christoph Hagel έγιναν διεθνείς επιτυχίες : «Breakin`Mozart» (2013), "Beethoven!The Next Level" (2016) και "Fuck You Wagner!" (2016).
Dancefloor Destruction Crew – DDC
Οι DDC αποτελούν μία από τις καλύτερες ομάδες breakdance διεθνώς. Είναι πρωταθλήτρια ομάδα Γερμανίας, πρωταθλήτρια Ευρώπης και δύο φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια στο breakdance. Το 2013 οι DDC έλαβαν τον τίτλο “Europe’s Best Show”. Οι χορευτές και χορεύτριες της ομάδας έχουν εντυπωσιάσει τα τελευταία χρόνια με το δικό τους breakdance και hip-hop στυλ. Εμφανίζονται τακτικά στο πολύ επιτυχημένο Σαββατιάτικο τηλεοπτικό σόου του καναλιού ARD με την νέα τους παράσταση "Breakdance με δερμάτινα παντελόνια" και έχουν καταφέρει μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίσουν ένα κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων.
Έγραψαν για την παράσταση:
“O Μότσαρτ είναι τώρα B-Boy!” (Περιοδικό Tip, Βερολίνο)
“Η δομή στις χορογραφίες δείχνει πόσο βαθιά έχουν κατανοήσει οι breakdancers τον Μότσαρτ. Ήχος και κίνηση συγχωνεύονται σε μια μακάρια ενότητα”.
(Main Post, Wurzburg)
“Η μουσική του Μότσαρτ υπήρξε πάντα η αποτύπωση της ίδιας της ζωής στην επιδίωξη της ευτυχίας, τη λαχτάρα για αγάπη, τη θλίψη της απώλειας. Και η απόλυτη διασκέδαση της ύπαρξης. Η ομάδα του Breakin’ Mozart το έχει καταλάβει αυτό και δημιούργησε με τον σκηνοθέτη Christoph Hagel ένα έργο με ισχυρή διάρκεια”.
(Main Post, Schweinfurt)
“Οι ‘Γάμοι του Φίγκαρο’, ‘Ο Μαγικός Αυλός’ και το ‘Rondo Alla Turca’ δίνονται στην παράσταση Breakin’ Mozart σε μια ροκ εκδοχή με πολύ ρυθμό και υψηλή ποιότητα”. (Περιοδικό Tip, Βερολίνο)
“O σκηνοθέτης Christoph Hagel ξέρει καλά το έργο του Amadeus. Η παραλλαγή breakdance που παρουσιάζει, σίγουρα θα έχει ένα ευρύ αντίκτυπο”.
(Περιοδικό Tip, Βερολίνο)
“Ο θεατής μπορεί να βιώσει έναν εκπληκτικά αρμονικό συγκερασμό των διαφορετικών εποχών με τους ήχους και τις κινήσεις”. (Berliner Zeitung)
“Ο σκηνοθέτης Christoph Hagel είναι ένας καλλιτέχνης με κλασική παιδεία αλλά και με αίσθηση της νεανικής κουλτούρας. Ο ίδιος μας έχει συνηθίσει στις επιτυχίες. Τώρα υπάρχει ένας ακόμα λόγος για να τον επαινέσουμε”. (Berliner Zeitung)
“Χαρακτηριστικές κινήσεις Urban Dance εκτελούνται πανέμορφα και με τέλειο συγχρονισμό. Το Breakin’ Mozart διατηρεί μουσική, χορό και ακροβατικά σε υψηλό επίπεδο”. (Berliner Zeitung)
“Ένα από τα πλεονεκτήματα του " Breakin’ Mozart " είναι ότι τα ακροβατικά και οι χορευτικές κινήσεις breakdance δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός. Είναι και το μέγεθος της μουσικής του Μότσαρτ που θα θυμόμαστε από την παράσταση”. (Main Post Wurzburg)