Ζητούμε συγνώμη από το κοινό και ευελπιστούμε η παράσταση να πραγματοποιηθεί στο κοντινό μέλλον.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με βάση τον τρόπο που έχουν αγοραστεί τα εισιτήρια.
1. Για όσα εισιτήρια η πληρωμή έχει γίνει με χρεωστική η πιστωτική κάρτα, η κατάθεση θα γίνει αυτόματα στον λογαριασμό του αγοραστή.
2. Για όσα εισιτήρια έχουν αγοραστεί με μετρητά, θα πρέπει ο πελάτης να αποστείλει στο email:
[email protected] τα στοιχεία του λογαριασμού τους (IBAN, τράπεζα, ονοματεπώνυμο), καθώς και τον αριθμό παραγγελίας που αναγράφεται στο εισιτήριο.
Για άλλη μια φορά λυπούμαστε βαθύτατα και ζητούμε συγνώμη